Založ si blog

Muži očami vás, žien.

 

Jediným talentem muže je to, že dokáže opravdu milovat.

ale ne vždy, ne věrně,ne často a ne dlouho.

(G. B. Shaw)

Poviem vám pravdu, sľúbil som napísať blog o pohľade žien na nás mužov, ale keď som sa opäť posadil ako moderný človek k počítaču, zistil som, že ženy sú veľké tajnostkárky a toľko toho o mužoch nenapíšu.Jediné, čo vedia napísať na mužov, je o veľkosti určitej partie tela. Ich vôbec nezaujíma náš vzhľad, ako je to u nás, že si všimneme aj ich postavu?

takže zopár názorov, čo som našiel, týka sa to vlastne iba porovnania žien a mužov,kde som prišiel k názoru, že sme oveľa nemožnejší ako ženy 😀

*Citujem výňatok z webu, kde sa vyjadrila žena:

*Naše nosy sú citlivejšie ako mužské. Lepšie rozlišujeme rôzne arómy a rozpoznávame aj slabé vône a pachy 
*Muži sa nám občas smejú, že nevydržíme bolesť. Smiech by ich hneď prešiel, keby nemali v koži menej receptorov bolesti ako my
*Páni sa lepšie orientujú v priestore, majú perspektívne videnie a vynikajú vo vizuálnej predstavivosti. Ak k tomu pridáme ich zmysel  pre koordináciu, dostaneme odpoveď na otázku, prečo muži parkujú lepšie ako my
*Mužské oko je väčšie, nie je však schopné zachytiť farby tak detailne ako naše a viac než na periférne videnie je prispôsobené  priamemu pohľadu pred seba
*Na záver jeden fakt, ktorý nemáme s čím porovnať – dĺžka mužovho penisu vraj predstavuje trojnásobok dĺžky jeho palca

Ďalej som našiel opäť iba popis s porovnaním

°Musíme to priznať, muži majú viac mozgových buniek. A ich mozog v porovnaní so ženským je ťažší a väčší o 10-15 %. Všetko je  však v poriadku, lebo v pomere s odlišnou telesnou hmotnosťou mužov a žien je to vyrovnané. Navyše, krvný tok okysličujúci  mozog je u mužov pomalší a vekom strácajú viac mozgovej tkaniny. Tieto rozdiely však nemajú žiaden vplyv na inteligenciu  pohlaví.

°Muži sú vo všeobecnosti vyšší a na tele majú viac ochlpenia. Majú aj viac sily ako my, za čo vďačia testosterónu
°Tento mužský hormón spôsobuje aj to, že muži majú dlhší prstenník než ukazovák. U žien to zvyčajne býva opačne
°Muži majú dlhšie rezáky než ženy
°Ich pokožka je pevnejšia a mastnejšia. V porovnaní s mužmi je ale naša pokožka teplejšia
°Muži majú väčšinou menej telesného tuku a viac svalovej hmoty
°Krvný tlak je vyšší u mužov, majú tiež viac červených krviniek. Naše ženské srdiečka zase bijú rýchlejšie, a to dokonca aj v spánku
°Ženy žmurkajú dvakrát častejšie než muži

Niekde som čítal, že kto hľadá ideálnu manželku, nikdy sa neožení, myslím si, že práve ženy sú tie, ktoré chcú mať ideálneho manžela.Špecifikoval vôbec niekto kritéria na ideálnu manželku a ideálneho manžela? Prešiel som na webe toho veľa, názory sa veľmi líšia, by som si dovolil urobiť záver, že ideálny manžel a manželka je pre každé indivíduum špecifické a vlastne zhrnutím každý sa môže do toho ideálu strafiť, lebo tak sa líšia požiadavky…ženy sú „skromnejšie“, skôr sa strafia do ideálu (tým nechcem povedať, že my muži sa ideálom rodíme), ako sa strafia muži, lebo majú vysoké nároky. Chcel by som (neskúsený) vedieť, či by ideálna manželka toho- ktorého jedinca po čase neliezla na nervy svojou ideálnosťou.Muži, totiž, ako som sa dočítal, sú predurčení na nové hľadania, nové objavy, radi objavujú niečo nové, aby som to upresnil, vždy sa nájde niečo ideálnejšie, ako si ideál oni predstavovali 😀 Neviem, či to bude znieť ako chváľa, ale napriek môjmu mladému veku mám s týmto skúsenosti. Dokonca na webe som sa dočítal, že to má aj diagnózu- zdravý chlap 😀

Dosť ma prekvapilo, že naozaj som nenašiel opisy chlapov, ako sa to stalo pri hľadaní žien očami chlapov, ale dosť ma zarazilo keď som sa dostal k tomuto príspevku z debaty pod titulkom Fakty o mužoch, jedna žena sa tam vyjadrila, k téme zarastanie, citujem:

„Jednej desatine dotazovaných žien vyhovuje krátky, jemný porast a jedna šesťdesiatpäťročná respondentka celkom vtipne poznamenala: „Chlap je najlepší mŕtvy, či už s chlpmi alebo bez.“ Tu niet čo dodať.“

Ja som si raz vypočul rozhovor, kde sa chlapi zhovárali o holení a tam jeden sa vyjadril- “ Môj dedo hovoril, že v deň, keď sa prestaneš holiť, začneš pustnúť“

Ja osobne, hoc som madý (ako som si prečítal báseň v debate aj pochabý 😀 ), tak toto budem mať na pamäti stále!

K téme Ideálny muž ma zaujalo stanovisko jednej ženy, nad ktorým som sa naozaj pozastavil a povedal si, múdra to žena, na otázku ideálny chlap napísala toto:

„Zhrnula by som to do jednej vety ”keby mohol byť dokonalým doplnkom mojej nedokonalosti“, to by bol môj ideálny muž.“

Páni, vysoko nastavená latka, dá sa vôbec nájsť nedokonalosť ženy? Vieme sa s tým vyporiadať? Máte skúsenosti, že žena sa dokáže vyporiadať s tým, že jej muž zasiahne na jej nedokonalosť?

A nakoniec už len odcitujem z môjho hľadania fakt, čo chcú ženy a čo hľadajú-

*Ženy hľadajú v partnerovi oporu, lásku, pochopenie, no pokiaľ ide o výzor,

tak jednoznačne najdôležitejším bodom je mužnosť.

*Nejde ani tak o telesnú stavbu, ako o črty tváre, ktoré odlišujú chlapcov od chlapov.

*Výrazné lícne kosti, predĺžená spodná časť tváre, výrazný nos, hrubé obočie – toto sú črty mužskej tváre,

ktoré ženy vyhľadávajú najviac. Okrem estetických nárokov podľa dám spĺňajú aj iné predpoklady.

*Ženy v nich vidia zdravých jedincov, schopných plodiť potomkov a postarať sa o rodinu.

*Evokujú v nich spoľahlivosť a bezpečie, ktoré každá z nich potrebuje.

a aby predsa nebolo, že si aj ženy neuľavili o mužoch:

– Dobrí muži sú škaredí.
– Pekní muži nie sú dobrí.
– Pekní a dobrí muži sú homosexuáli.
– Pekní, dobrí a heterosexuálni muži sú ženatí.
– Muži, ktorí nie sú takí pekní, ale sú dobrí, nemajú žiadne peniaze.
– Muži, ktorí nie sú takí pekní, ale sú dobrí a majú peniaze, si myslia, že ideme len po ich peniazoch.
– Pekní muži bez peňazí idú po našich peniazoch.
– Pekní heterosexuálni muži, ktorí nie sú takí dobrí, si myslia, že nie sme dosť krásne.
– Heterosexuálni, celkom pekní muži s peniazmi, ktorí si myslia, že sme krásne, sú zbabelci.
– Muži, ktorí sú celkom pekní, celkom dobrí, majú nejaké peniaze a vďakabohu sú heterosexuálni,       sú ostýchaví a nikdy neurobia prvý krok!
– Muži, ktorí nikdy neurobia prvý krok, o nás automaticky stratia záujem, len čo prevezmeme               iniciatívu.

 

 

 

 

 

 

 

Zdroje:

http://diva.aktuality.sk/clanok/24553/co-ste-o-muzoch-nevedeli/

http://magazin.atlas.sk/styl/idu-zeny-po-krasavcoch-alebo-muzoch/763021.html

http://feminity.zoznam.sk/c/858250/fakty-o-muzoch-co-si-namyslaju-a-nechapu

http://lela-emo.blog.cz/0904/pravdy-o-muzoch-velmi-vystizne

.

 

 

Nič som nezmenil

26.02.2013

Ahoj krutý svet. Vítam ťa s otvorenou náručou. Chrstni mi do tváre jed, veď krutosť nie je sprevádzaná príčinou . Popál mi dlane osudom, rozrež mi šťastím žili. Maznanie s otravným životom, toť všetko, len strácanie sily. Skrytý v tieni minulosti, opustený, v kúte sám. Utápaný v úbohosti, padajúci hnilý trám. Prebodnutý šípom skazy, srdce [...]

Biednych duší spasiteľ

26.02.2013

Biednych duší spasiteľ. Tvorca nových rán. Možný sveta ničiteľ, pod krídlami čiernych vrán. Skrytý plášťom nevinnosti, zahalený čiernou tmou. Od dávna až k prítomnosti, stojí za tebou. Obávaš sa jeho činu, skrývaš sa za jeho tvár. Zhadzuješ naň svoju vinu, odvrhol si jeho dar. Do neznáma poslal si ho. Odstrčil ho do prázdnoty. Zo [...]

ČiernoRasty

26.02.2013

Zase rastie v húšti kdesi. Niečo čierne, čo ma desí. Rastie, rastie hore-dole. Nevidieť to v práci v škole. Naťahuje lačné ruky, susedovcom kradne struky. Chabre všetko na čo siahne, NEVERÍM! – až kam dočiahne. Veľkí sa len prizerajú, mocní krčia nad tým plecia. O všetko nás oberajú, nachabrali plné vrecia. Čierne ruky od [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 27667x
Priemerná čítanosť článkov: 2515x

Autor blogu

Kategórie